أسما شريف منير تصدم جمهورها مجددا وتعلن انفصالها عن محمود حجازي للمرة الثانية.. صور

21 مارس 2018 - 1:13ص sara عربى القاهرة - كل النجوم 993 مشاهدة

أعلنت خبيرة التجميل أسما شريف منير، ابنة الفنان شريف منير، خبر صادم لجمهورها، حيث أعلنت انفصالها عن خطيبها الفنان محمود حجازي للمرة الثانية.

أسما أعلنت الخبر، على حسابها على “الفيس بوك”، حيث كتبت: “طيب الموضوع اتقال فيه كلام كتير وانا بعترف إني سبب اللخبطة دي، الرجالة مبتعملش الحاجات اللي احنا كستات بنعملها، اللي هو أزعل انزل post القح بيه عليه قال يعني مش ليه وكل الرجالة بتكره الحركة دي وانا بس دلوقتي بعترف إنهم عندهم حق، غير بقي اني بنسي موضوع الأخبار ده فا التلقيح او كلام الزعل بالنسبالي بينتشر وكل حد بيقول رأيه بكل قسوة”.

وتابعت: “الموضوع فعلاً في الاخر اتنين حبوا بعض وارطبتوا قدام الناس كلها ومشينا في مشوار خطوبتنا زي اَي اتنين، كبرنا مع بعض و ِينَا حاجات كتير حلوة وبرضه زي اَي اتنين حصل بينهم مشاكل وطبعاً إنتوا عرفين التسرع الله يخرب بيته فا لما كان في عدم اتفاق من فتره نزلت post و مسحته علطول عشان كان وقت عصبيه و كان لسه في أمل بس من ساعتها و في توتر”.

وأكملت: “الناس قالت كلام كتير وحش و ملنا واكتشفنا انه في عدم اتفاق مش عشان ان حد وحش ولا موقف ولا حاجة لحد ما أخدنا القرار بس مكناش اتفقنا علي اعلان ده امتي فا انا نزلت وأعلنت ده بس في توقيت غلط مني بكل صراحة انا لازم أكون امينه في ده”.


واستطردت: “عموماً هو محصلش نصيب بس احنا بنحترم بعض حجازي إنسان محترم جداً و بتمناله السعادة و النجاح احنا بِينَا عشره طيبة و نجاحات و حب و أكيد خير لينا.. هو ده الموضوع بكل بساطة”.

واختتمت حديثها قائلة: “ممكن بقي منتكلمش فيه تاني لو سمحتوا، انا اتعلمت درس كبير ان الخصوصيات مش للنشر و الحسد برضه مذكور في القران لسبب، الحمد لله بس كده و شكراً”.

وكانت أسما قد أعلنت انفصالها عن محمود حجازي في نهاية الشهر الماضي، حيث قامت بتغيير حالتها الاجتماعية على حسابها عبر موقع «فيس بوك» إلى عزباء، وعلقت عبر حسابها الشخصي وكتبت: «لا شيء يبقى للأبد الحمد لله على كل شيء».

إلا أنها عادت وتراجعت، وأكدت أنها لم تنفصل عن حجازي، لكن حدثت بينهما بعض الخلافات، أدت لكتابتها لهذا البوست.

الكلمات الدلالية لـ أسما شريف منير تصدم جمهورها مجددا وتعلن انفصالها عن محمود حجازي للمرة الثانية.. صور

التعليقات لا يوجد تعليقات لـ “أسما شريف منير تصدم جمهورها مجددا وتعلن انفصالها عن محمود حجازي للمرة الثانية.. صور“

لا يوجد تعليقات بعد..

اترك تعليقك




تصميم و تطوير ورعاية
2018 © سوا فور