أول ظهور لنجل أحمد الفيشاوي من زوجته الألمانية.. قضية نسب جديدة في طريقها للمحاكم

14 يونيو 2020 - 5:09ص أحمد عربى، مجتمع النجوم

شاركت لينا الفيشاوي ابنة الفنان أحمد الفيشاوي صورة لها مع أخيها غير الشقيق وكتبت تعليقا على الصورة: هذا هو أخي تيتوس الفيشاوي، سعيدة للغاية أنه أخيرا دخل إلى حياتي وأن أكون قادرة على صنع الذكريات معه”.
وأضافت: أحبك جدا تيتوس، ولا أستطيع الانتظار حتى أراك قريبا”، وتيتوس هو نجل الفيشاوي من زوجته الألمانية التي تزوج منها بعد انفصاله عن هند الحناوي بعدة سنوات.


وقصة تيتوس كشفتها لأول مرة هند الحناوي، والدة لينا أحمد الفيشاوي، وقالت إنه ابن جديد له، وقضية نسب في طريقها للمحاكم المصرية، ترفعها سيدة ألمانية هي والدة طفل يُدعى “تيتوس”، وتؤكد نسبه للفيشاوي، عمره الآن 8 سنوات تقريبًا.


وقالت هند الحناوي عبر برنامج منصات المعروض على سكاي نيوز عربية، “بدأت القصة من حوالي تسع سنين، بنتي بتروح لباباها وتتعرف على ناس، اتعرفت على واحدة المفروض انها مراته، وبعدين البنت دي مشيت وهي حامل احنا بعتنا لها ايميل عشان اتواصل معاها، عشان اخو بنتي ويتعرفوا على بعض، مردتش بس من سنة ظهرت على انستجرام، وقالتلي احب الاخوات يتعرفوا على بعض وجم زارونا فعلا”.


أضافت هند “في الوقت ده كانت الأم رافضة الولد يطلع في أي صور، لينا كانت زعلانة من ده وحابة تحط صور أخوها، ومن حوالي أسبوعين ردوا علينا تاني وانهم موافقين نحط الصور وهيجوا يزورونا تاني”.
وأكدت أن التفاصيل عند المحامي هو من يملك الكشف عن أي شيء يخص القضية، والخطوات المُقبلة “هي طلبت مني المساعدة ومش من حقي اقول تفاصيل”.


وعن قضية النفقة التي رفعتها وأخر تفاصيلها، أوضحت “القضايا بدأت أول ما سافرت انجلترا، وعدني ينفق على تعليمها، القضايا لسه ماشية لحد دلوقتي القضايا لا تنتهي، اللي بيحصل اننا بندخل مدرسة وندفع المصاريف ونقدم فواتير للمحكمة عشان هو يدفع، الموضوع هيفضل مستمر هو مدفعش لسه”.
واختتمت بإعلانها نية كتابة مذكراتها: “مش حكايتي الشخصية دي حكاية مجتمع كامل بيدفن راسه في التراب، هتاخد وقت لحد ما تتنشر لانه عمل كبير، والمشروع الأهم بالنسبة لي ان لينا تدخل الجامعة”.


جدير بالذكر أن مشاكل كثيرة أثيرت في علاقة هند وأحمد الفيشاوي منذ بدايتها، حتى تم الاعتراف بنسب ابنته، لكن عادت المشاكل مرة ثانية بسبب نفقة البنت ومصاريف تعليمها، خاصة بعد سفر هند وابنتها لإنجلترا.

الكلمات الدلالية لـ أول ظهور لنجل أحمد الفيشاوي من زوجته الألمانية.. قضية نسب جديدة في طريقها للمحاكم

التعليقات لا يوجد تعليقات لـ “أول ظهور لنجل أحمد الفيشاوي من زوجته الألمانية.. قضية نسب جديدة في طريقها للمحاكم“

لا يوجد تعليقات بعد..

اترك تعليقك




تصميم و تطوير ورعاية
2018 © سوا فور