(التالتة تابتة).. أول تعليق لمحمود العسيلي بعد عقد قرانه على أمنية عبد المنعم

8 يناير 2020 - 10:15م أحمد عربى، مشاهير القاهرة - كل النجوم

نشر الفنان محمود العسيلي صور تجمعه بزوجته عقب عقد قرانه، عبر صفحته الرسمية على موقع تبادل الصور والفيديوهات ” إنستجرام “، ولاقت الصور إعجاب الكثير من جمهورها.

وعلق “العسيلي” على الصور قائلا: “تبات ونبات، الفستان الأبيض، إحساسك ايه النهاردة، الليلة وأخيرًا فرحة، أغاني عملتها من أول ما ابتديت لغاية النهاردة باتكلم فيها عن العيلة والاستقرار والحب والعيال.. كل أغنية فيهم بتتكلم عن موقف جميل وأسلوب حياة كنت بأحلم إنى أعيشها وفعلاً حاولت في تجربتين جواز إني اشوف الحياة اللي أنا بحلم بيها تتحقق على أرض الواقع و لكن للأسف التجربتين مانجحوش.. والفشل مش لازم يكون معناه إن حد وحش..لا ..هو بيكون تقصير من الطرفين وبيكون بجد قدر ونصيب”.

وتابع العسيلى: “الفشل عمره ما كان عيب بس الكارثة الحقيقة اللي ناس كتير بتعملها فهي الاستمرار في الفشل والتصميم على التعاسة عشان ظروف خارجية أو وهمية مالهاش علاقة بالاتنين اللي عايشين في الدوامة وخلاص بيغرقوا.

واختتم: أنا رفضت أعيش تعيس وهأفضل أدور عن السعادة اللي كتبتها في الأغاني بتاعتي وباتمنى من ربنا سبحانه وتعالى إني أكون لقيتها فعلا وتكون “التالتة التابتة”

وأقيم مساء أمس عقد قران الفنان محمود العسيلي علي خبيرة التجميل أمنية عبد المنعم في حفل اقتصر علي الأهل والأصدقاء .

يذكر أن آخر حفل غنائي للفنان محمود العسيلي إقامة ليلة رأس السنة وقام بنشر الصور عبر صفحته الشخصية بموقع التواصل الاجتماعي انستجرام وكتب تعليق قائلا ” قرار السنة الجديدة من لطيفا وافعل ما يجعلك سعيدا ولا تنظر إلي الخلف ابدا “.

ويحرص محمود العسيلي دائما علي مشاركة جمهوره أهم اللحظات التي تجمعه مع خطيبته أمنية عبر موقع انستجرام ومن المقرر إقامة حفل الزفاف يوم الجمعة المقبل.

يُذكر أن العسيلي احتفل بزواجه من نادين الملا في 2015، وضم لقطات من حفل زفافه في أغنية “فرحة”، وكان سبق له الزواج من قبل في 2008، وأهدى لزوجته أغلب أغاني ألبومه الثالث “طول ما إنتي جانبي”، وانفصلا في هدوء منذ سنوات، وأنجب منها ابنه الوحيد “علي” في 2010.

الكلمات الدلالية لـ (التالتة تابتة).. أول تعليق لمحمود العسيلي بعد عقد قرانه على أمنية عبد المنعم

التعليقات لا يوجد تعليقات لـ “(التالتة تابتة).. أول تعليق لمحمود العسيلي بعد عقد قرانه على أمنية عبد المنعم“

لا يوجد تعليقات بعد..

اترك تعليقك




تصميم و تطوير ورعاية
2018 © سوا فور