رامز أمير ينشر أول صور مع حبيبته الجديدة.. ويتلقى سيلا من التعليقات المسيئة تتسبب في غضبه

15 سبتمبر 2020 - 3:06م أحمد عربى، مشاهير، ممثلون القاهرة - كل النجوم

لأول مرة، كشف الفنان رامز أمير عن حبيبته، ونشر صورة تجمعهما في حسابه الشخصي على موقع إنستجرام، موجهاً لها رسالة رومانسية، إلا أن تعليقات بعض متابعيه جاءت بكلمات مسيئة.

وكتب رامز أمير في رسالته لحبيبته: “اسف انى هستخدم الاكونت لحاجة شخصية يمكن متهمكوش، بس دى حاجة هتفرح اهم حد فى حياتى.. بصى بقه، انتى اجمل و اطيب و احن واحدة عينى شافتها، انتى دعوة دعيتها لربنا و اتقبلها منى و بعتك ليا، انا بقولك قدام الدنيا كلها انى بحبك، كل الناس بيخبوا وش ولادهم فى الصور بس انا هخبيكى انتى عشان انتى مش بس حبيبتى، انتى بنتى و اجمل نعمة ربنا بعتهالى، ربنا يخليكى ليا يا بأَليلو”.

تعليقات جمهور رامز أمير، أحد أبطال مسلسل الاختيار،  لم تقف عند مجرد التعليقات المشجعة التي تلقاها الفنان المصري، والتي أبدت عن إعجابها بصورتهما، ولكن بعض المتابعين كتبوا تعليقات خادشة للحياة بكلمات مسيئة تسببت في غضب أمير.

 وعلق الفنان المصري على التعليقات المسيئة قائلاً: “والله أخلاقى متسمحليش أرد على الكلام اللى اتكتب ده.. بجد مش عارف اقول ايه على المستوى اللى وصلناله.. خدوا بالكم من عيالكم يا جماعة، ربوهم كويس علموهم الأدب والاخلاق، علموهم يبقوا بنى أدمين ميبقوش حيوانات”.

وأضاف: “علموهم يبقوا رجالة عندهم شجاعة ميستخبوش ورا شاشة، فهموهم ان ربنا بيحاسب على الكلمة اللى هما مستهترين بيها دى.. متخلفوش ولاد لو مش ناويين تربوهم عشان ربنا هيحاسبكم انتم كمان على اخلاقهم”.

يذكر أن رامز أمير شارك في سباق دراما رمضان 2020 بمسلسل “الاختيار” ،بطولة أمير كرارة وأحمد العوضي ودينا فؤاد وسارة عادل وضياء عبد الخالق وعدد كبير من ضيوف الشرف، ‏تأليف ‏باهر ‏دويدار وإخراج بيتر ميمي وإنتاج شركة سينرجي‎.‎

تناول المسلسل حياة أحمد صابر المنسي – قائد الكتيبة ‏‏103 صاعقة – الذي استشهد فى كمين “مربع ‏البرث”، ‏بمدينة ‏رفح ‏المصرية ‏عام 2017.

الكلمات الدلالية لـ رامز أمير ينشر أول صور مع حبيبته الجديدة.. ويتلقى سيلا من التعليقات المسيئة تتسبب في غضبه

التعليقات لا يوجد تعليقات لـ “رامز أمير ينشر أول صور مع حبيبته الجديدة.. ويتلقى سيلا من التعليقات المسيئة تتسبب في غضبه“

لا يوجد تعليقات بعد..

اترك تعليقك




تصميم و تطوير ورعاية
2018 © سوا فور