سعد الصغير يتضامن مع تامر حسني وينشر صورة صادمة له قبل الشهرة.. شاهد

23 نوفمبر 2016 - 11:47ص هويدا ابو سمك عربى، مشاهير القاهرة - كل النجوم 11٬687 مشاهدة

تضامن الفنان المصري سعد الصغير مع الفنان تامر حسني بعدما تعرض الأخير للسخرية بسبب انتشار صورة له قبل الشهرة، ونشر سعد صورة له هو أيضا قبل أن يصبح مشهورا، واعتبرها البعض صادمة.

سعد الصغير

الفنان الشعبي سعد الصغير علق على الصورة التي نشرها وكتب: « اليومين دول شايف كافنان متابع كل ماهو جديد علي ناس بتتريق علي صوره الفنان المحترم تامر حسني .. المشكله مش هكلم علشان تامر بس المشكله .نفسي كل واحد يعرف الفنان او اي حد تعب في المجال بتاعو لي حد لما بقا فنان ومشهور عمل اي في حياتو من وهو #صغير . ياعني انا في الصوره دي من وانا صغير وكنت شاب لسه ولا اقدر اتكسف انزلها ولا اي حاجه وانت يالي بتتريق شوف نفسك مش من وانت صغير شوف من كام سنه شكلك كان عامل ازاي ودلوقتي في اختلاف كبير ازاي .نركز شويه بقا في الكلام الي جاي اقسم بالله انا اشتغلت كل شغلانه في الدنيا حضرتكو تتخيلوها وكل فنان محترم اكترهوم كانو كدا علشان يوصلو للي هما في دلوقتي».

تامر حسني

سعد أضاف: « من تعب تحت الصفر .لي حد ماعمل نفسو بنفسو علشان كان حلم من وانت صغير بتحبو ونفسك لو توصل بس لو حاجة منو
انا عن نفسي والله تعبت اوي اوي ونفس النظام حصلي في سنه من السنوات نشروا صوره ليا انا وامي بناكل زي اي حد وكتبو سعد الصغير وهو فقير #الفقر لايمكن يكون عيب او اي حاجة بالعكس بيصنع رجال في يقدار يعتمد علي نفسو في حياتو الشخصيه والمسئوليه … اسال نفسك لاعيب كوره القدم من عرق ومن شمس بتتعبو ومن تمارين واسال نفسك من فنان سهران طول الليل وتصوير وتعبان علشان اكل العيش في الاخر ويصنع نفسو ويبقا مشهور لو سمحت ياريت قبل مانتريق شوف ده بقا اي وانت اي مع احترامي للجميع شكرا».

الكلمات الدلالية لـ سعد الصغير يتضامن مع تامر حسني وينشر صورة صادمة له قبل الشهرة.. شاهد

التعليقات لا يوجد تعليقات لـ “سعد الصغير يتضامن مع تامر حسني وينشر صورة صادمة له قبل الشهرة.. شاهد“

لا يوجد تعليقات بعد..

اترك تعليقك




تصميم و تطوير ورعاية
2018 © سوا فور