بعد صورها الفاضحة سما المصري بحركات مثيرة وتتغزل في جسدها.. صور

11 أبريل 2016 - 4:47م sana غير مصنف القاهرة- كل النجوم 7٬528 مشاهدة

يبدو أن الفنانة المصرية سما المصري، اتخذت خطوة جديدة بعيدة عن عالم الفن، حيث أن كل ما يشغلها الآن هو نشر صور شبه بحركات مثيرة لها عبر صفحتها الشخصية بموقع “إنستجرام”، واكن أخرها صور لها من داخل الجيم.

سما المصري، نشرت مجموعة من الصور داخل الجيم، وظهرت بكعب عالي مما عرضها لانتقادات حادة من قبل جمهورها وردت على هذه الانتقادات بإعادة نشر الصورة وعلقت عليها قائلة: “طيب طالما أبو جهل لسه ماسك في دماغ البقر فانا هاشرح تاني… أنا مابلعبش رياضه عشان انتوا بتقولوا إني أزاي العب رياضه وأنا لابسه كعب عالي والدليل إني مش لابسه لبس رياضه ودا لبس خروج كاجوال وكمان مش لامه شعري”.

سما المصري

وأضافت: “يعني انتوا خدتوا بالكوا من الكعب ومش واخدين بالكوا من لبس الرياضة ترنج ولا كاجوال والبنطلون عادي ولا رياضي والشعر والحلق…كل دا ماشفتهوش وشفتوا الكعب؟؟؟ إيه محدش بيروح يتصور ف الجيم؟ فلاحه بآه ومبسوطه وبهرتني اضواء المدينه بس اوعدكوا اول ما اروح الجيم هلبس بوت كعب عالي وإحنا في الصيف….خدتوا بالكوا من الكعب وماخدتوش بالكوا من القالب إلي جوه الجزمة والبنطلون”.

يذكر أن سما المصري نشر لها مؤخرًا صور وهي شبه عارية وادعت أنه تم تسريبها ونشرها على صفحتها وأعلنت بعدها أنها استعادت الصفحة وللكنها لم تقم بحذف الصور المسربة.

سما المصري سما المصري سما المصري سما المصري

الكلمات الدلالية لـ بعد صورها الفاضحة سما المصري بحركات مثيرة وتتغزل في جسدها.. صور

التعليقات لا يوجد تعليقات لـ “بعد صورها الفاضحة سما المصري بحركات مثيرة وتتغزل في جسدها.. صور“

لا يوجد تعليقات بعد..

اترك تعليقك




تصميم و تطوير ورعاية
2018 © سوا فور