شقيقة أوس أوس تدافع عن عروسته.. وتؤكد: مش كئيبة

22 سبتمبر 2016 - 4:36م sara عربى القاهرة - كل النجوم 31٬076 مشاهدة

لاحظ عدد كبير من جمهور الفنان الكوميدي أوس أوس ظهور عروسته في صور حفل الزفاف وهي غير مبتسمة، مما دفع البعض لاتهامها بأنها “كئيبة”.

إيمي، شقيقة أوس أوس، دافعت عن عروسته “رويدا”، بقولها: “طب نقول كام معلومه على السريع كده .. اولا العروسه مش كئيبه بالعكس دي أطيب خلق الله ونعمه من ربنا انه رزقنا بيها في أسرتنا الفكره أن البنت استلموها تصوير من وهي في غرفتها لحد 2 بليل طبيعي هتفرهض ومش هتعرف تواصل الضحكه لآخر صوره”.

حفل زفاف اوس اوس حفل زفاف اوس اوس

وأضافت: “الصور بتاعه الفلوس تعمل كل حاجه والجو القلش ده مجرد هزار من الناس ده ميديش اي حد الحق في أنه يدخل ويتفلسف ويقول دي اتجوزته ليه.. ولا هو اتجوزها ليه .مش اول اتنين حلوين يتجوزوا يا جدعان.. الأهم بقى في ناس كتير من حبايب وقرايب وأصحاب زعلانين جداا انهم متعزموش بس بجد والله الموضوع كان محكوم جداا بعدد معين ودي قوانين الفندق نفسه ولازم نلتزم بيها ونعتذر جداا والفرحه كانت نقصه وجودكم كلكم”.

حفل زفاف اوس اوس

وطالبت جمهور أوس أوس بالدعاء له هو وزوجته، حيث كتبت، على حسابها على “انستجرام”: “آخر حاجه ياريت كل واحد بيحب أوس أوس يدعلوا هو ورويدا بالخير ويجعل أيامهم سعيده واللي مبيحبهوش خليك في حالك وبلاش صور واي هزار سخيف … #شكرا”.

شقيقة محمد اسامة اوس وس

الكلمات الدلالية لـ شقيقة أوس أوس تدافع عن عروسته.. وتؤكد: مش كئيبة

التعليقات لا يوجد تعليقات لـ “شقيقة أوس أوس تدافع عن عروسته.. وتؤكد: مش كئيبة“

لا يوجد تعليقات بعد..

اترك تعليقك




تصميم و تطوير ورعاية
2018 © سوا فور