شمس تفضح سعد الصغير وتكشف عن سر صفعتها له وزواجها من 9 أشهر رغم ادعائه أنها مازالت زوجته.. فيديو

2 يونيو 2016 - 6:29م sana مشاهير القاهرة- كل النجوم 11٬484 مشاهدة

ردت الراقصة المصرية شمس، على الاتهامات التي وجهها له المطرب الشعبي سعد الصغير خلال استضافته في برنامج “المتوحشة”، مع الإعلامية شالي عبدالسلام على فضائية “النهار”.

شمس، قالت في فيديو تم عرضه في الحلقة قالت فيه: “أنت عرفتني بعد أما عملت أفلام كتير منها “صايع بحر”، و “كباريه”، وأفلام كتير”.

وأضافت: “أنت قعدت تجري ورايا أربع سنين علشان ضربتك على وجهك بعد ما طلبت حاجات قذرة، وانت قلتلي أنت كنت مطلق مراتك، وأربعة مليون جنيه ايه اللي بهددك بيه علشان أروح أقول لمراتك والمدادم بتاعتك جاتلي البيت رابع يوم زواج، وقالت كلام لا يصح أن اردده”.

وتابعت: “أنا خفت أروح المحكمة علشان أنت بتليفون ممكن تعمل حاجة، وبالنسبة لموضوع العمل يبقى مصر كلها معمول لها عمل وأنت عارف كويس أوي انت بتروح المغرب ليه، أستاذ سعد أنت مطلقني من أربع سنين وبعدين أنا متزوجة من 9 شهور عبدالرحمن، اللي كنت بتعرض عليه ملايين علشان يطلقني والفيلا اللي بتقول عليها بأربعة مليون جنيه بسبعمائة ألف جنيه فقط وكنت شرياها بالقسط”.

الكلمات الدلالية لـ شمس تفضح سعد الصغير وتكشف عن سر صفعتها له وزواجها من 9 أشهر رغم ادعائه أنها مازالت زوجته.. فيديو

التعليقات لا يوجد تعليقات لـ “شمس تفضح سعد الصغير وتكشف عن سر صفعتها له وزواجها من 9 أشهر رغم ادعائه أنها مازالت زوجته.. فيديو“

لا يوجد تعليقات بعد..

اترك تعليقك




تصميم و تطوير ورعاية
2018 © سوا فور