مصري وسوري نصبا على أشرف عبدالباقي بالكويت تعرف على التفاصيل بصورهما.. شاهد

تعرض الفنان المصري أشرف عبدالباقي لعملية نصب قبل أيام بعد سفره إلى الكويت برفقة فريق “مسرح مصر”، لتقديم عروضهم ضمن فعاليات مهرجان “هلا فبراير”.

أشرف عبدالباقي، كشف عن صور الشخصين اللذان قاما بالنصب عليه عبر صفحته الشخصية بموقع “إنستجرام”، وعلق عليها قائلًا: “هاني أبو الفضل أحمد عبدالعطي، ده واحد من المنظمين في الكويت اللي تعاملوا معانا بمنتهي قلة الزوق وواحد من تلاتة بوظوا التنظيم وأكلوا حقنا اللي واثقين في ربنا وإنه هايرجعلنا حتى لو كان ورآه حد كبير!!!! الله اكبر.. هاني بيدعي إنه من الصعيد مع إن الصعايدة أجدع ناس يا تري أهله عارفين عنه كده وسايبينه؟ أكيد مفهمهم إنه محترم وبيدي الناس حقهم”.

وأضاف: “ده تاني واحد من المنظمين اللي بالمناسبة خالفوا معظم بنود العقد واللي سببوا مشاكل مش بس لينا لكن للجمهور اللي حضر في الأربع أيام ونقدر نشوف ده من الكومنتات والفيديو اللي هانزله اسمه محمد عدنان سوري الجنسية مع إن السورين ناس بتوع شغل مش بتوع حركات”.
وكان الفنان أشرف عبدالباقي، قد تعرض لعملية نصب خلال مشاركته برفقة فريق “مسرح مصر”، في مهرجان “هلا فبراير الكويت”، وقام بدفع تكاليف الرحلة كاملة للفريق من حسابه الخاص.

نصابين اشرف عبدالباقي نصابين اشرف عبدالباقي