أسما شريف منير تنشر صورتها بدون مكياج: مش عايزه تريقة

14 يوليو 2021 - 5:40م منار حسين مجتمع النجوم

تتواصل أسما شريف منير مع جمهورها بشكل كبير عبر حسابها على Instagram لتشاركهم بتجاربها وجديدها.

ونشرت أسما صورة جديدة لها ظهرت فيها بدون مكياج، وكشفت أنها لم تقم بأي تعديل على الصورة لتظهر على طبيعتها.

وكتب مطالبة متابعيها عدم السخرية منها قائلة: “الصورة اللي كنتوا عايزني انزلها اهي، من غير اديت ولا فلتر ولا أي حاجة، من الكاميرا على هنا علي طول، بس أنا عاملة ليب تنت وحواجبي مايكرو بيلدنج وفيلر من سنه و نص.. بس هو ده شكلي من غير اي حاجة تانية… براحه عليا مش عايزه تريقة”.

وتلقت أسما تعليقات كثيرة تؤكد أنها جميلة في كل الأوقات لترد على متابعيها وتشكرهم على دعمهم وكلامهم لها: “بجد أنا بحبكم جدا، شكرا علي الكلام الخطير ده بجد، ربنا يفرح قلبكم زي ما فرحتوني”.

صورة

على جانب آخر، كانت أسما شريف منير ردت على الشائعات التي انتشرت عن ارتباطها بالمصور حسام عاطف الشهير بـ”أنتيكا”، بعد ظهورها في صور وفيديوهات معه.

وأكدت أسما شريف منير أن علاقتها بـ”أنتيكا” هي صداقة، مشيرة إلى أنها تعتبره مثل أخيها الصغير، مؤكدة أنها إذا حدث وارتبطت مجددا ستعلن الأمر بنفسها.

وكانت أسما شريف منير أعلنت انفصالها رسميا عن زوجها الممثل محمود حجازي أبريل الماضي.

كتبت أسما عبر حسابها على Instagram بعدما حذفت متابعته والصور التي جمعتها بحجازي: “”ياريت بعد إذنكم تحترموا خصوصية الموقف من غير شائعات ولا اجتهادات ولا أسئلة محصلش نصيب بكل احترام ونقطة ربنا يكرمنا إحنا الاثنين بس كده مفيش أي تفاصيل تانية إحنا كان في بنا عشرة وعيش وملح وأكيد مش هنتكلم في تفاصيل بيتنا”.

الكلمات الدلالية لـ أسما شريف منير تنشر صورتها بدون مكياج: مش عايزه تريقة

التعليقات لا يوجد تعليقات لـ “أسما شريف منير تنشر صورتها بدون مكياج: مش عايزه تريقة“

لا يوجد تعليقات بعد..

اترك تعليقك




تصميم و تطوير ورعاية
2018 © سوا فور