احنا قفلنا صفحتك.. شقيقة محمد حلاوة توجه رسالة إلى ياسمين عبد العزيز: حاولي تكوني سعيدة لأننا بقينا سعداء واحنا بعيد عنك (فيديو)

20 يونيو 2021 - 11:35ص منار حسين مجتمع النجوم

وجهت لمياء حلاوة، شقيقة رجل الأعمال محمد حلاوة، رسالة إلى الفنانة ياسمين عبد العزيز.

وظهرت لمياء في فيديو نشره محمد حلاوة عبر حسابه على انستجرام تعلق فيه على ما نشرته ياسمين عبد العزيز على صفحتها الشخصية على فيس بوك تعليقا على لقاء ريهام حجاج مع الإعلامية بوسى شلبى والذى تحدثت خلاله عن كواليس زواجها من رجل الأعمال محمد حلاوة .

وقالت: “أنا اسمي لمياء حلاوة أخت محمد حلاوة، الحقيقة أنا شفت برنامج ريهام صاحبتي وأختي ومرات أخويا وكنت فرحانه بيه وشفت أنها قالت كلام محترم وكلام من قلبها، الحاجة اللي ضـ ا يـ قـ تـ ني وأ ز عـ جـ تـ ني ودي حاجة عائلية أني فـ و جـ ئـ ت من كام ساعة كلام يتقال على حرابيق وكلام ميصحش يتقال.

وتابعت: يا جماعة إحنا بقالنا 3 سنين بنـ تـ حـ ا ر ب ونتهاجم ويتقال علينا كلام غـ لـ ط واحنا مبنردش علشان خاطر مصلحة ولادنا وعلشان ده اللي اتعلمناه في الدنيا أن احنا نـ خـ ا ف على ولادنا بس الظاهر أن في ناس تانية مش فارق معاها الكلام ده.

احنا خلاص خرجناكي من حياتنا وقفلنا صفحتك ومش بس كده مبنفتكركيش وعاوزينك أنتي كمان تركزي في صفحتك وتنسينا وحاولي أن أنتي تكوني سعيدة لأن أحنا بقينا سعداء وأحنا بعيد عنك، يارب الكلام ده يوصلك لأن غير كده أنا أظن أنك هـ تـ بـ و ظي الصفحة الجديدة بتاعتك هي كمان، ده اللي عاوزة أقولهولك وأقوله لمصلحة ولادك.

وكانت ياسمين عبد العزيز نشرت عبر صفحتها بموقع فيس بوك صورة لزوجها أحمد العوضي من أحداث مسلسل اللي مالوش كبير، ومكتوب عليها: “على الله حكايتكم يا جوز حرابيق.

يذكر أن ياسمين عبد العزيز شاركت في بطولة مسلسل “اللي مالوش كبير” من تأليف عمرو محمود ياسين، إخراج مصطفى فكري، بطولة أحمد العوضي، خالد الصاوي، دنيا عبد العزيز، دينا فؤاد، محمود حافظ ومحمود ياسين.

الكلمات الدلالية لـ احنا قفلنا صفحتك.. شقيقة محمد حلاوة توجه رسالة إلى ياسمين عبد العزيز: حاولي تكوني سعيدة لأننا بقينا سعداء واحنا بعيد عنك (فيديو)

التعليقات لا يوجد تعليقات لـ “احنا قفلنا صفحتك.. شقيقة محمد حلاوة توجه رسالة إلى ياسمين عبد العزيز: حاولي تكوني سعيدة لأننا بقينا سعداء واحنا بعيد عنك (فيديو)“

لا يوجد تعليقات بعد..

اترك تعليقك




تصميم و تطوير ورعاية
2018 © سوا فور