دعاء فاروق ترتدي فستان لطيفة ونسرين طافش.. وتعلق: “فستان النجوم”

30 يناير 2020 - 10:00م أحمد عربى، مشاهير القاهرة - كل النجوم

لم تخجل الإعلامية المصرية دعاء عامر في الكشف عن ارتدائها فستان كانت قد ارتدته الفنانتين لطيفة ونسرين طافش قبلها.

الإعلامية المصرية نشرت صورة مركبة لها ولطيفة ونسرين وهن بنفس الفستان، وذلك على حسابها الخاص على موقع “إنستجرام”، وعلقت بقولها: “فستان النجوم.. لطيفة القمر لابساه في الكليب بتاعها الجديد (في الأحلام) الأغنية شربات وشكلها قمر”.

وأضافت: “نسرين طافش لابساه في مسلسلها الجديد (ختم النمر) مسلسل رومانتيك ونسرين قمر وبتتكلم مصري لبلب.. وأنا مش هتكلم عن نفسي كتير بقي انتوا فاهمين.. الصورة بتتكلم”.

وكانت الإعلامية المصرية دعاء فاروق قد نشرت مؤخرًا مجموعة  صور جمعتها بابنها وابنتها، إلا أنها تلقت العديد من الانتقادات والتعليقات المسيئة بسبب ملابس ابنتها.

إحدى المتابعات كتبت تعليقا على الصور: “يعني أنتي داعية وبنتك لابسه بنطلون مقطع وبشعرها! أتأمرون الناس بالبر وتنسون أنفسكم”.

 الإعلامية المصرية ردت رد حاد، بقولها: “ممكن بعد إذن حضرتك ملكيش دعوة ببنتي خالص تلبس مقطع تلبس مهربد ده ميخصش مخلوق، وفضلا وليس أمرا اللي هيتكلم في اللي ميخصوش هعمله بلوك”.

دعاء أكدت أنها لن تسمح بأي تعليق يسيء لأولادها، بقولها: “تعديل: من فضلكم بمنتهى الأدب والأخلاق اللي في الدنيا.. ممنوع منعا باتا التعليق علي لبس أي حد من ولادي ولا شكلهم ولا حلوين ولا وحشين ولا شبهي ولا مش شبهي.. إذا هتدعولهم ربنا يكرمكم ويبارك لكم في أولادكم ولكم بالمثل، إنما كل حد يدخل ينظر علي ولادى وعلي لبسهم ده مش مقبوووول”.

وأضافت: “أنا حرة أحط صور ولادي علي صفحتي للذكرى ولتسجيل اللحظة إنما مش من حق مخلوق يدخل يناقشني في شكلهم أو لبسهم وبعد إذن حضراتكم اللي كاتبه أو كاتب تعليق من هذا القبيل يدخل يمسحه بهدوء لأن أي تعليق من هذا القبيل هعمل بلوك فورا، ولكم مطلق الحرية إنكم تعملوا أنفولو للأكاونت بتاعي”.

وتابعت: “محدش بيستحمل علي عياله الهفوة.. وأنا مش بستحمل.. ربوا عيالكم أنتوا بالطريقة اللي تحبوها ومالكوش دعوة بعيال حد تاني حتي لو عيال أختك.. شكررا. ومرة تانية بشكر كل اللي بيقول كلمة محترمة واللي بيعلق تعليق لطيف واللي بيحافظ علي مشاعر الغير”.

الكلمات الدلالية لـ دعاء فاروق ترتدي فستان لطيفة ونسرين طافش.. وتعلق: “فستان النجوم”

التعليقات لا يوجد تعليقات لـ “دعاء فاروق ترتدي فستان لطيفة ونسرين طافش.. وتعلق: “فستان النجوم”“

لا يوجد تعليقات بعد..

اترك تعليقك




تصميم و تطوير ورعاية
2018 © سوا فور