زوجة أحمد الفيشاوي ترد على فيديو السيدة المجهولة وتعلق: «جوزي كان هيتاخد مني.. ستات تخاف متختشيش»

17 ديسمبر 2020 - 1:19ص أحمد عربى، مشاهير، ممثلون القاهرة - كل النجوم

تداول رواد مواقع التواصل الاجتماعي فيديو للفنان أحمد الفيشاوي وهو يلتقط صورة مع الفنان شريف رمزي، خلال حفل ختام مهرجان القاهرة السينمائي، في دورته الـ42 الذي أقيم بدار الأوبرا المصرية، وظهر أيضًا صوت سيدة وهي تقول “أحمد تعالى اقعد جنبي.. أحمد تعالى هنا”.

ظن الكثيرون أن صوت السيدة يعود لزوجة الفنان أحمد الفيشاوي ندى الكامل، وهو ما نفته عبر حسابها على موقع التواصل الاجتماعي “فيس بوك”.

وعلّقت “ندى” على مقطع الفيديو قائلة: “أنا ولا قلت أحمد ولا قلت تعالى هنا.. وكمان مقولتش تعالي أقعد جنبي.. وكمان فيه واحدة بتنادي على واللي يعرفني هيعرف أن ده مش صوتي.. يا جماعة أنا روحت البيت اتفرجت زيي زي الناس.. يا جماعة الحقوني أنا جوزي كان هيتاخد مني”.

وتابعت “ندى” مازحة: “طيب الأنسة دي اللي عاوزاه يقعد جنبها مفكرتش للحظة أنا هقعد فين؟.. واللي بتقولوا تعالي هنا.. طب لما هو يروح هنا.. أنا هروح فين؟.. وعلى فكرة أنا اتقل وأرسن وأعقل بكتيير إني أعمل كده وأنادي لجوزي بالشكل ده عشان شكلي”.

واختتمت “ندى” تعليقها: “أحب احترم شكلي ونفسي جدًا.. وأهو في الآخر لا رد على دي ولا راح هنا ولا بص حتى.. يعني شكلكوا وحش أوي.. ستات تخاف متختشيش حقيقي.. أشعر بالاشمئزاز فعلًا من تصرفات زي دي متلقش بأي ست محترمة.. أشعر بالاشمئزاز فعلا”.

يذك  أن خطف الثنائي الأنظار خلال إطلالتهما على السجادة الحمراء بحفل ختام مهرجان القاهرة السينمائي، في دورته الـ42 المقام بدار الأوبرا المصرية.

وارتدت ندى الكامل فستانًا قصيرًا باللون الأسود، كت وبدون أكمام، وشفاف عند منطقة الصدر، واعتمدت مكياجا قويا، وتركت شعرها الويفي منسدلا، ونسقت مع إطلالتها كلاتش باللون الأسود، وحذاء بنفس اللون.

أما الفيشاوي الصغير ظهر وهو يرتدي T-Shirt من العلامة التجارية Philipp Plein، ويصل سعرها إلى 370 جنيها استرلينيا، أي ما يعادل 7 آلاف و727 جنيها مصريا.

ومن فوقه، ارتدى معطفا طويلا مطرزا على بنطلون جينز، في إطلالة لا تليق على ختام مهرجان وسجادة حمراء.

الكلمات الدلالية لـ زوجة أحمد الفيشاوي ترد على فيديو السيدة المجهولة وتعلق: «جوزي كان هيتاخد مني.. ستات تخاف متختشيش»

التعليقات لا يوجد تعليقات لـ “زوجة أحمد الفيشاوي ترد على فيديو السيدة المجهولة وتعلق: «جوزي كان هيتاخد مني.. ستات تخاف متختشيش»“

لا يوجد تعليقات بعد..

اترك تعليقك




تصميم و تطوير ورعاية
2018 © سوا فور