سما المصري توضح حقيقة صورتها «العارية»

7 ديسمبر 2018 - 7:53م أحمد عربى، مشاهير القاهرة - كل النجوم 431 مشاهدة

شاركت الفنانة الاستعراضية سما المصري متابعيها عبر صفحتها الشخصية بموقع «إنستجرام»، أوضحت بها حقيقة الصورة العارية التي نشرت لها.

سما المصري، قدمت رسالة اعتذار لمتابعيها في بداية التعليق وذلك بسبب قرارها بعدم نشر أي صور خارجة لها، وسبب قيامها بنشر هذه الصورة.

الفنانة الاستعراضية قالت في تعليقها: «أنا أسفة إني بنشر صورة زي دي بعد ما وعدتكم إني ما انشرش صورة من النوعية دي تاني بس انا بأوريكم الصورة الحجقيقية اللي في ناس ولاد حرام أخدوها وعملوا فيها فوتوشوب بشكل غير جيد وطلعوها عريانة خالص». 

وأضافت: «مش هقولهم غير منكم لله لان حتى لو حد لقى صورة قديمة ليا أنا ندمت إني نزلتها مش مفروض تغير فيها “…” أكتر ماهي».

وكانت سما، قد قامت مؤخرًا بحذف كل صورها الجريئة التي كانت اعتادت نشرها خلال الفترات الماضية مؤكدة أنها  ندمت عن نشرها وأنها لن تتخذ هذا الأسلوب مرة أخرى، وذلك بعد الأزمة الصحية التي تعرضت ودخلت بسببها المستشفى بعد إصابتها بجرثومة في المعدة.

من ناحية أخرى، علقت الفنانة سما المصري على كلام أحمد حسام ميدو، بشأن أزمة رانيا يوسف الأخير بعد الفستان التي ظهرت به في مهرجان القاهرة.

وقال أحمد حسام ميدو تعليقًا على الهجوم «انتو مال ابوكو» لترد سما المصري عبر «انستجرام»: «لا لا لا حاسب بس.. احترم نفسك في الكلام معانا أومال.. أنا واحدة بانتقدها يبقى مال أبويا؟ أنا حرة انتقدها بمزاجي طب ما في ناس بتتنقدني أطلع أقولهم مال أبوكم ؟».

وواصلت «سما» ردها على «ميدو»: «كل واحد له حق النقد طالما مابيجرحش في حد، هندبح الناس ونجيب سيرة أبوهم وأمهم علشان بينتقدونا، هتجيب سيرة الأب والأم هنجيب سيرة أبوك وأمك دا لو أنت قلت كده بجد، وبعدين بتقول اللي بينتقدها يتمنى يبوس رجليها، ليه يا حبيبي، أنا بانقدها أهو بس ماعرفش بوس الرجلين، في ناس تانية اللى تعرفه، ولو مفيش نقد ولا محاسبة لحد كلنا نمشي وهو بيكلم المصريين خلو عندكم دم شوية».

ووتابعت: «بلاش التعالى ع الناس دا، لبس زفت قلنا لبسها وحش، ما كفرناش يعنى بتدخل الأب والأم في الموضوع ليه، عيب على اسمك وتاريخك تتكلم كده مع الناس، أنت بتكلم بنى آدمين زيهم، أنت مش أحسن منهم، ولا على رأسك ريشة».

الكلمات الدلالية لـ سما المصري توضح حقيقة صورتها «العارية»

التعليقات لا يوجد تعليقات لـ “سما المصري توضح حقيقة صورتها «العارية»“

لا يوجد تعليقات بعد..

اترك تعليقك




تصميم و تطوير ورعاية
2018 © سوا فور