شيماء سيف بعد أخبار انفصالها عن زوجها محمد كارتر توّجه رسالة للجمهور

12 أبريل 2021 - 12:16م منار حسين مجتمع النجوم

حرصت الفنانة شيماء سيف على طمأنة جمهورها، بعدما أقلقتهم عليها خلال الفترة الماضية بعد حديثها عن مرورها بأزمة خاصة، فسرها البعض أنها انفصلت عن زوجها المنتج الفني محمد كارتر.

ونشرت شيماء صورة لها عبر حسابها الخاص على “إنستغرام” وعلقت عليها قائلة: “عمري ما تخيلت إن غلاوتي تكون كده عندكم كنت زعلانة وقوتوني بدعواتكم وحبكم اللي من القلب بجد ربنا يخليكم ليا أنتو وكل أصحابي الفنانين اللي أتأكدت أنهم عيلتي التانية ربنا يديم حبكم في قلبي ودايما سند وعيلة لبعض”.

وتابعت: “وآسفة أني كنت مبردش بس للأسف أنا مبعرفش أخلي حد يشوفني مضايقة لأني بحس أني ضايقته معايا فبحب أختفي لحد ما أرجع زي ما كنت أضحك وأضحكم معايا والحمد لله أنا دلوقتي زي الفل وزي ما قلقتكم كان لازم أطمنكم، وكل سنة وأنتم أطيب ناس في الدنيا ورمضان كريم”.

وكان محمد كارتر نشر صورة مع زوجته ووجه لها رسالة رومانسية قائلا: من بعد ماعرفتك عمري في حياتي ما تخيلت حياتي من غيرك، أنتِ النفس اللي خارج وداخل مني، أنتِ الضحكة اللي بضحكها أنتِ القلب اللي بعشقه، الناس كلها بتتعامل على إنك مراتي وهما مايعرفوش إنك بنتي، ايوة والله بنتي وحبيبتي وكل حاجة ليا في الدنيا”.

الكلمات الدلالية لـ شيماء سيف بعد أخبار انفصالها عن زوجها محمد كارتر توّجه رسالة للجمهور

التعليقات لا يوجد تعليقات لـ “شيماء سيف بعد أخبار انفصالها عن زوجها محمد كارتر توّجه رسالة للجمهور“

لا يوجد تعليقات بعد..

اترك تعليقك




تصميم و تطوير ورعاية
2018 © سوا فور