قبل نهاية 2018 مي كساب توجه رسالة لزوجها وتكشف عن (مفاجأة)

21 ديسمبر 2018 - 9:25م أحمد عربى، مشاهير 411 مشاهدة

من خلال حسابها الشخصي على موقع «أنستجرام»، وجهت الفنانة المصرية مي كساب رسالة لزوجها مطرب المهرجانات أوكا، وكشفت عن مفاجأة سارة.

مي كتبت: «أنا هنام وانا فرحانه جدا النهارده الف حمد وشكر لله فاضلي أغنيه واحده واخلص الألبوم اللي بقالنا ٤ سنين بنشتغل فيه حاسه احساس حلو قوي بقالي سنين ما حستهوش ومتفائله جدا وحاسه ان ربنا هيكتبلنا النجاح والتوفيق علي اد تعبنا باشكر من قلبي كل الناس اللي وقفت معانا عشان نخلص الألبوم ده شعراء وملحنين وعازفين».

الفنانة المصرية أَضافت: «ومهندسي الصوت وطبعا اخويا محمد حسين اللي طول الوقت بيساعدني ورامز سليمان الجدع وهاني عزيز المحترم اللي قدمولي كل الدعم عشان اخلص الألبوم وفِي النهايه جوزي حبييي بحبك حب كبير قوي ربنا وحده اللي عالم انت جوايا ازاي فرحانه بيك وليك ربنا يخليك لينا ودايما ضهر وسند ليه ألبومي كله توزيع موسيقي ورؤيه فنيه أوكا أنا لسة هنا 2019 ».

جمهور مي كساب تمنى لها النجاح في ألبومها الجديد بعد فترة توقف عن الغناء، حيث انشغلت مي طوال الفترة الماضية بإنجاب ابنتيها فريدة وداليدا وكذلك بمشكلة زوجها بعد أن تم حبسه في قضية التهرب من الجيش.

من أبرز أعمال مي كساب التليفزيونية التي شاركت بها “العتبة الحمرا” و”سنوات الحب والملح” و”كريمة كريمة” و”هيمه” و”لا أحد ينام في الإسكندرية”، كما شاركت في عدد من الأعمال السينمائية من أبرزها “بون سواريه” و“365 يوم سعادة” و”الفرح” و”كباريه” و”بوبوس” و”بلطيه العايمة” و”رسائل البحر” و”خليج نعمة”.

الكلمات الدلالية لـ قبل نهاية 2018 مي كساب توجه رسالة لزوجها وتكشف عن (مفاجأة)

التعليقات لا يوجد تعليقات لـ “قبل نهاية 2018 مي كساب توجه رسالة لزوجها وتكشف عن (مفاجأة)“

لا يوجد تعليقات بعد..

اترك تعليقك




تصميم و تطوير ورعاية
2018 © سوا فور