مي كساب تتضامن مع تامر حسني بصورة قديمة لها قبل الشهرة.. لن تصدق شكلها

22 نوفمبر 2016 - 11:42م sara عربى القاهرة - كل النجوم 6٬924 مشاهدة

أعلنت الفنانة المصرية مي كساب، على حسابها على “انستجرام”، عن تضامنها مع الفنان تامر حسني، بعد السخرية من صورة نشرها له قبل الشهرة.

مي قامت بنشر صورة قديمة لها قبل الشهرة أيضا، وقالت: “تضامنا مع طموره ولا تزعل نفسك أبدا يا تامر يا حسني كل واحد مننا عنده صوره وهوه صغير شكله فيها لا يسر عدو ولا حبيب واحنا حريين.. المهم علي رأيك الولد الصغير بقي راجل وأنسان وفنان كلنا بنتشرف بيه اسمه #تامر_حسني”.

مي كساب

الفنانة المصرية سخرت من شكلها في هذه الصورة، بقولها: “انا طبعا في الصوره دي كنت شايفه نفسي الشحروره ضاربه الأكسجين وضاربه البودرة السمر كيك وشايفه نفسي فاتنه طنطا”.

تامر حسني

وكان تامر حسني قد رد بقوة على السخرية من صورته قبل الشهرة، بقوله: ناس كتير فضلوا يتريقوا على الصوره في الحقيقه اني فالوقت ده فعلاً كنت بحاول اقلد المشاهير في صورهم وافلامهم وحركاتهم وفالوقت ده كانت الموضات شبه كده وانا بقول شبه كده لأني كنت ولد صغير معندوش فلوس يشتري لنفسه حاجه غاليه ولا عنده اب يشتريله حاجه اصلاً.. اللي عايز اقوله اني من يوم الصوره دي وانا حالف اني اتصورها بجد وانا مشهور وانا فخور بالصوره دي وانهارده بقول للولد الصغير ده انت راجل عشان حلمت بحلم وحققته وبدأت من تحت الصفر ووصلت لحلمك بمجهودك وعرقك.. شكراً يا ولد يا صغير اصرارك عمل مني راجل انسان فنان اسمه تامرحسني”.

 

الكلمات الدلالية لـ مي كساب تتضامن مع تامر حسني بصورة قديمة لها قبل الشهرة.. لن تصدق شكلها

التعليقات لا يوجد تعليقات لـ “مي كساب تتضامن مع تامر حسني بصورة قديمة لها قبل الشهرة.. لن تصدق شكلها“

لا يوجد تعليقات بعد..

اترك تعليقك




تصميم و تطوير ورعاية
2018 © سوا فور