ياسمين عبد العزيز في غرفة العمليات وأحمد العوضي يطلب الدعاء

18 يوليو 2021 - 11:28ص منار حسين مجتمع النجوم

كشف الفنان أحمد العوضي عن خضوع زوجته النجمة  ياسمين عبد العزيزلجراحة طبية لم يوضح طبيعتها، مطالبا الجميع بالدعاء العاجل لها، ووجه رسالة إلى زوجته يناشدها أن تقوم بالسلامة وتعود إليه بأقرب وقت.

ياسمين عبد العزيز
ياسمين عبد العزيز وأحمد العوضي – الصورة من صفحة أحمد العوضي على الفيس بوك

أحمد العوضي نشر الرسالة عبر صفحته الرسمية على موقع الفيس بوك وقال تعليقا على صورة تجمعه بزوجته: يمكن ببان قدامكم دايما قوي.. لكن الحقيقة أنا دلوقتي أضعف إنسان على وجه الأرض، عشان أنا روحي مش معايا.. أنا ضعيف جدًا من غيرك انتي لازم تبقي كويسة ولازم تقومي بالسلامة.. أنا لأول مرة أكتب من غير ما أكون مفكر أنا بكتب إيه وهكتب إيه.. بس انتي هتقومي إن شاء الله بإذن الله عشان انتي وعداني وعد وهتنفذيه.

وأضاف: أنا عاوزك تبقي كويسة وتقومي عشان أقولك إني لو كنت ببينلك إني بحبك مرة فالحقيقي واللي جوايا إني بحبك ألف مرة.. وأنا دلوقتي مش قوي زي ما انتي بتشوفيني أنا دلوقتي ضعيف ضعيف جدا.. لحد ما تقوميلي تاني عشان زي ما انتي بتاخدي قوتك مني أنا كمان باخد قوتي منك”.

وتابع قائلًا: قومي عشان أنا بحبك.. بحبك أكتر بكتيير من كل الكلام اللي أنا كتبته.. أكتر بكتير من كل اللي عدينا بيه مع بعض، من أيام حلوة ومواقف صعبة مرت علينا.. أكتر بكتير حتى من الموقف اللي احنا فيه دلوقتي.. أنا بحبك.. ادعولها تقوم بالسلامة زي ما انتو دايما بتدعولها بالنجاح والتوفيق.. هي دلوقتي محتاجه دعواتكم.

وقبلها أكد العوضي خضوع ياسمين للجراحة بتنويه قصير قال فيه: الرجاء الدعاء بظهر الغيب لزوجتي وحبيبتي ياسمين.. هي في العمليات ومحتاجة دعواتكم.. اللهم إنك أنت الشافي المعافي بقدرتك على كل شيء، اللهم ارفع عنها البلاء والوباء واشفيها وعافيها.

الكلمات الدلالية لـ ياسمين عبد العزيز في غرفة العمليات وأحمد العوضي يطلب الدعاء

التعليقات لا يوجد تعليقات لـ “ياسمين عبد العزيز في غرفة العمليات وأحمد العوضي يطلب الدعاء“

لا يوجد تعليقات بعد..

اترك تعليقك




تصميم و تطوير ورعاية
2018 © سوا فور