عربى

سما المصري تتنكر وترتدي النقاب من أجل مغامرة “الميكروباص”!!.. شاهد

قررت الفنانة المصرية سما المصري خوض مغامرة استقلال إحدى المواصلات العامة وهي “الميكروباص”، والتخلي عن سيارتها.

الفنانة المصرية تنكرت وارتدت النقاب لتخفي وجهها تماما، ولا يتعرف عليها أحد، وقد نشرت مقطع فيديو لها خلال استقلالها الميكروباص، على حسابها الخاص على موقع “انستجرام”.

سما أرفق الفيديو بتعليق قالت فيه: ” اتجننت النهارده وقلت انزل اتعامل مع الناس بس تنكرت ولبست نقاب ذي ماانتوا شايفين في الفيديو كده وركبت مواصلات عامه ولقيتها جميله جدا والله وفاضيه يمكن عشان النهارده الجمعه”.

وأضافت: “والله احلي ناس شفتهم في المواصلات والناس وشها بيضحك وراضيه ومبسوطه والأجره من مسافه بعيده اوي ١٧٥ قرش بس…احييييه اومال البلد بتصرف ع الشعب دا اذاي؟؟”.

https://www.youtube.com/watch?v=uLxV04ZVLyM

وتابعت: “والمترو بيقولوا ارخص من كده…لا انا لازم اعمل مغامره المترو برضو….ركوبه لذيذه جدا جدا…كنت مبسوطه اوي يلي مين هيعمل مغامره المره الجايه معايا؟؟؟”.

يذكر أن سما المصري كانت قد علقت مؤخرا على براءة ريهام سعيد بعد أن كانت قد شمتت بحبسها، حيث قالت: “خلااااص ياجماعه ريهام سعيد ع الاسفلت….يعني محدش يقولها ياحبسجيه ولا يقولها يامسجله ولا يقولها يارد السجون…عييييب…..مش معني انها قضت كام يوم في السجن تبقي رد سجون لا عيييب…….خليكوا حلويين اومال…ونبطل باه تحفيل عليها حفلنا بما فيه الكفايه”.

تابع كل النجوم على تطبيق نبض

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى