مجتمع النجوم

سحر عبد الحميد تتعرض لأ ز مة قلبية وابنتها: قلبها هينط من ضلوعها

أعلنت الإعلامية ندى رحمي عن تعرض والدتها الفنانة سحر عبد الحميد لأ ز مة قلبية مــ فــ ا جئة، دخلت على إثرها الر عا ية المركزة بأحد مستشفيات القاهرة.

وعبر حسابها على فيس بوك ، كتبت ندى رحمي : شكرا لكل اللي سأل ماما انحجزت في مستشفى بالدقي في الر عا ية المركزة.. دعواتكم،  وعن تفاصيل الأ ز مة الصحية قالت ندى رحمي : من شوية اتحطيت في موقف لا أ حــ سد عليه بجد وماتمناهوش لأي إنسان… أمي قلبها تــ عــ بان من زمان.

وأضافت ندى رحمي : من قيمة ساعة ا تعــ رضت أمي لأ ز مة قلبية نتيجة إ ر هــ اق شديد في المذاكرة وقــ لق امتحاناتها.. ضغـــ طها و ا طي جدا على عكس الطبيعي.. أحنا عيلة ضغــ طنا عالي بالوراثة أساسا.. وكمان قلبها كان بيدق بشكل مــ ر عب لدرجة أن صــ د ر ها كان بيترج جامد.. زي مايكون قلبها هينط من ضلوعها.

وتابعت ندى رحمي : ا تــ و ترت جدا وماكنتش عارفة اتصرف ازاي ولا اتصل بمين… وزاد ر عبـي و تـ و تري أكتر لما قالتلي أنا هنام شوية ومن وقت للتاني بصي عليا شوفيني بتنفس ولا لأ، أحنا ف حر ومش عايزة يطلعلي ريحة.. للحظه مخي وقف وبقيت بصب عـــ رق من كل ناحية… ومش عارفة المفروض اتصل بمين من أصحابي ولا اكلم مين في النقابة… وأصحابي اللي ممكن يقفوا جمبي في إسكندرية مش هنا… على مايوصلوا ماعرفش ممكن يحصل إيه (أدركت ساعتها أني حرفيا بطولي) غــ ر قــ انة في شبر ميه ومخي واقف”.

تابع كل النجوم على تطبيق نبض

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى