مجتمع النجوم

شقيق بدرية طلبة: انتي مـــ يــ تة بالنسبة لي ويتوعـــ د ها

أثار وليد طلبه شقيق الفنانة بدرية طلبة حالة واسعة من الجدل عبر مواقع التواصل الاجتماعي بعد أن ا تــ هم شقيقته بتــ ز يـــ يف خبر رحيله، في كتب كتاب ابنته وطالبت جمهورها بالدعاء بينما لا يزال هو على قيد الحياة.

وعبر حسابه على فيس بوك ، كتب وليد طلبة “يا جماعة الفنانة بدرية اللي كانت المفروض اختى منزله نعي عني أنى أتــ و فيت والمفروض اللي في النص دي كانت بنتي، وعشان رفضت أروح كتب كتابها النهارده طلعوا عليا شـ ا ئعة المـــ و ت بجد حسبى الله ونعم الوكيل فيكم.

وتابع وليد طلبة : أنتم كلكم ميــ تين بالنسبة لي من سنتين لما سبتوا البيت ونزلتوا الساعة 2 بالليل، جايين دلوقتي تحتاجولي في كتب الكتاب، أنا يا جماعة مليش عيال وعيال مين اللي يعلقوا على شــ ا ئعة على أبوهم أنه مـــ ا ت

والله يرحمه وأنا على وش الدنيا.. عيال مين اللي أروحلهم تاني أنا خلاص ماليش ولا عيال ولا أهل وأخوات.

وأضاف شقيق بدرية طلبة : وأنتِ يا فنانة بدرية ميـــ تة بالنسبة لي من زمان.. وإن شاء الله اللي قولتيه عليا بالكـــ د ب هيتقال على جوزك يوم فرح بنتك بالصدق انشاء الله.

وانتظروا مني أحلى مفــ ا جآت ليكم يا اللي المفروض كلكم أخواتي ومن بطن واحدة انتظروا مني أحلى مفــ ا جآت للكل وأنتو اللى بدأتوا الحــ رب معايا.

يذكر أن آخر أعمال بدرية طلبة كان مسلسل اللي مالوش كبير من بطولة ياسمين عبد العزيز وأحمد العوضي وخالد الصاوى ودينا فؤاد وإيمان السيد وهو من تأليف عمرو محمود ياسين وإخراج محمود فكري وإنتاج سينرجى.

تابع كل النجوم على تطبيق نبض

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى