عربىممثلون

أسما شريف منير تتغزل في طليقها: راجل بمعني الكلمة ولازم أديه حقه عشان الناس تعرف

تصدرت الإعلامية أسما شريف منير محركات البحث على جوجل خلال الساعات الماضية بعدما وجهت رسالة غزل لطليقها الأول محمود السكري

رسالة أسما أحدثت حالة من الجدل بين الجماهير وفتح باب التكهن حول عودتها لعصمته من جديد من عدمه، وأيضا بسبب تواجدهما سويا بشكل مستمر

أسما شريف منير تتغزل ف طليقها الأول

وجهت الفنانة أسما شريف منير رسالة تقدير واحترام لطليقها الأول محمود السكري.

أسما شريف منير

ونشرت أسما صورًا تجمعها بابنتها لارا وطليقها، عبر حسابها بموقع التواصل الاجتماعي انستجرام وعلقت قائلة: “الأب المحترم، السند والضهر، دي ذكريات بحوشهالك عشان تعرفي قد ايه باباكي راجل وأب حقيقي بمعنى الكلمة

أسما شريف منير

تابعت: واقف مهتم بكل خطوة كأنه كأس العالم، لازم أديك حقك عشان الناس تتعلم منك يعني ايه انفصال محترم وتحضر ووجود في حياة ولادنا.

أسما شريف منير

وأضافت: ربنا يبارك في عمرك ويخلينا ليها دايماً لعبتي حلو اوي النهارده حقيقي فخورة بيكي، ربنا يحفظك يا نور عيني.

انفصال أسما شريف منير عن محمود حجازي

أعلنت خبيرة التجميل أسما شريف منير، ابنة الفنان شريف منير، خبر صادم لجمهورها، حيث أعلنت انفصالها عن خطيبها الفنان محمود حجازي للمرة الثانية.

أسما أعلنت الخبر، على حسابها على “الفيس بوك”، حيث كتبت: “طيب الموضوع اتقال فيه كلام كتير وانا بعترف إني سبب اللخبطة دي، الرجالة مبتعملش الحاجات اللي احنا كستات بنعملها

اللي هو أزعل انزل post القح بيه عليه قال يعني مش ليه وكل الرجالة بتكره الحركة دي وانا بس دلوقتي بعترف إنهم عندهم حق، غير بقي اني بنسي موضوع الأخبار ده فا التلقيح او كلام الزعل بالنسبالي بينتشر وكل حد بيقول رأيه بكل قسوة”.

وتابعت: “الموضوع فعلاً في الاخر اتنين حبوا بعض وارطبتوا قدام الناس كلها ومشينا في مشوار خطوبتنا زي اَي اتنين، كبرنا مع بعض و ِينَا حاجات كتير حلوة وبرضه زي اَي اتنين حصل بينهم مشاكل

إقرأ أيضا:

أسما شريف منير تظهر مع طليقها الأول.. هل تعود إليه.. صور

بعد حلاقتها لشعرها زيرو.. أسما شريف منير تتعرض للانتقادات بسبب إطلالتها الجريئة بمهرجان الدراما.. وأول رد من والدها

بعد حلاقتها لشعرها زيرو.. أسما شريف منير تتعرض للانتقادات بسبب إطلالتها الجريئة بمهرجان الدراما.. وأول رد من والدها

وطبعاً إنتوا عرفين التسرع الله يخرب بيته فا لما كان في عدم اتفاق من فتره نزلت post و مسحته علطول عشان كان وقت عصبيه و كان لسه في أمل بس من ساعتها و في توتر”.

وأكملت: “الناس قالت كلام كتير وحش و ملنا واكتشفنا انه في عدم اتفاق مش عشان ان حد وحش ولا موقف ولا حاجة لحد ما أخدنا القرار بس مكناش اتفقنا علي اعلان ده امتي فا انا نزلت وأعلنت ده بس في توقيت غلط مني بكل صراحة انا لازم أكون امينه في ده”.

واستطردت: “عموماً هو محصلش نصيب بس احنا بنحترم بعض حجازي إنسان محترم جداً و بتمناله السعادة و النجاح احنا بِينَا عشره طيبة و نجاحات و حب و أكيد خير لينا.. هو ده الموضوع بكل بساطة”.

واختتمت حديثها قائلة: “ممكن بقي منتكلمش فيه تاني لو سمحتوا، انا اتعلمت درس كبير ان الخصوصيات مش للنشر و الحسد برضه مذكور في القران لسبب، الحمد لله بس كده و شكراً”.

وكانت أسما قد أعلنت انفصالها عن محمود حجازي، حيث قامت بتغيير حالتها الاجتماعية على حسابها عبر موقع «فيس بوك» إلى عزباء، وعلقت عبر حسابها الشخصي وكتبت: «لا شيء يبقى للأبد الحمد لله على كل شيء».

إلا أنها عادت وتراجعت، وأكدت أنها لم تنفصل عن حجازي، لكن حدثت بينهما بعض الخلافات، أدت لكتابتها لهذا البوست.

تابع كل النجوم على تطبيق نبض

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى