عربىمجتمع النجوممشاهير

ما الذي قالته هنا الزاهد عن طليقها أحمد فهمي .. وتفاصيل أول لقاء لهم في حفل joy awards

في نوفمبر الماضي أعلنت هنا الزاهد انفصالها عن أحمد فهمي، عبر حسابها على إنستجرام، قائلةً: “الحمد الله تم الانفصال بيني وبين أحمد بعد 4 سنين جواز.. وربنا يكتب لكل واحد فينا الخير”

في حوار لهنا الزاهد مع المذيعة لينا الطهطاوي على برنامج “كلاكيت” وصفت تجربة الطلاق موضحة أن الأمر في البداية يكون صعبًا إلا أن الحياة لا تتوقف وهي الآن سعيدة في حياتها.

وحينما سألتها لينا عن طريقة تعاملها مع طليقها أحمد فهمي عقب الانفصال ردت قائلة: “أنا اتصدمت من السؤال ده، بس هي الحياة مش كلها وردي فيها فوق وتحت مفيش حياة كلها وحشة ولا حياة كلها وردي ومش لازم أي اتنين يكونوا مع بعض ويسيبوا بعض يبقى في مشـاكل وكده.

وأضافت: “في على فكرة ناس مبيكملوش مع بعض وبيبقى النصيب وقف لحد كده، بس بيكملوا أصحاب وبيبقوا في منتهى الشياكة والاحترام لأننا في الأول كنا أصدقاء وفي بيننا عشرة 5 سنين، فأكيد بيننا كل احترام وهو شخص محترم جدًا، ومفيش بيننا أي ضغـينة.

وعن لقائها بطليقها أحمد فهمي في حفل joy awards قالت: “شوفنا بعض وسلمنا على بعض، وهو الآن صديق وزميل في نفس المهنة وله احترام كبير، ولو احتجته في حاجه هكلمه وهو كمان لو احجتني هيكلمني.”

تابع كل النجوم على تطبيق نبض

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى