عربىممثلون

سبب اعتذار فيفي عبده عن زيارة الكويت.. ايه اللي حصل قبل ما تطلع الطيارة؟

اعتذرت الفنانة فيفي عبده عن زيارة الكويت التي اعنلت عنها في وقت سابق لأحياء حفل خاص وذلك بسبب ظرف قهري تعرضت له قبل ساعات ووجهت رسالة اعتذار للجمهور في الكويت.

سبب اعتذار فيفي عبده عن زيارة الكويت

ونشرت الفنانة فيفي عبده فيديو عبر حسابها على موقع التواصل الاجتماعي “إنستجرام” وجهت فيه رسالتها إلى جمهورها في الكويت وقالت: مساء الخير بكلمكم من مصر أنا كان المفروض أطلع الطيارة دلوقتي أروح الكويت بس أنا آسفة جدا حصل عندي ظروف وبعتذر إني كنت هكون في الكويت النهاردة وإن شاء الله أقولكم الميعاد الجديد.

وأضافت فيفي عبده: أنا بعتذر جدا عشان الظروف اللي حصلت وبحبكم أوي وعساكم من عواده وإن شاء الله أشوفكم في الكويت مش الميعاد ده الميعاد اللي جاي إن شاء الله بحبكم أوي خمسة مواه.

رأي فيقي عبده في الرجاله

على جانب آخر، حلت الفنانة فيفي عبده ضيفة على برنامج “كلام الناس” مع ياسمين عز، وكشفت خلال اللقاء عن رأيها في الصداقة بين الرجل والمرأة.

وقالت فيفي عبده: أنا على طول راضية عن الرجالة وبحب الرجالة جدا، أنا أصاحب الرجالة ومصاحبش الستات يغيروا منك ويضيعوكي.

وأكملت: الرجالة يعاملوكي زي أختهم وتلاقي معاهم صدق ومش غيرانين منك ولا متضايقين وأنا بقول دايما الست تخلي بالها من الست اللي زيها وأنا محدش يقدر عليا رجالة أو ستات، وهي الرجالة حلوة لكن أنا معنديش وقت ومفيش نفس، لكن الراجل سي السيد في البيت”.

أخر أعمال فيفي عبده

وكان آخر أعمال الفنانة فيفي عبده الفنية مسلسل “شغل في العالي”، الذي عرض في موسم رمضان 2022، بطولة فيفي عبده، شيرين رضا، ومروان يونس، بجانب عدد من ضيوف الشرف ومن بينهم بيومي فؤاد، ونضال الشافعي، ونجم كرة القدم ميدو، والعمل من إخراج مرقس عادل، وتأليف حسين مصطفى محرم.

تابع كل النجوم على تطبيق نبض

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى