عربىمطربون ، مشاهير

مفاجأة هزت الدنيا.. من قام بتصوير الفيديو الفاضح للبلوجر هدير عبد الرازق؟

حالة من الجدل الواسع شهدتها مواقع التواصل الاجتماعي، الساعات الماضية، بعد تداول مقطع فيديو فاضح للبلوجر هدير عبد الرازق، سبب صدمة للمتابعين.
وظهرت هدير عبد الرازق في الفيديو في وضع مخل بالآداب برفقة شاب، وانتشر على مواقع التواصل الاجتماعي.

من قام بتصوير الفيديو الفاضح للبلوجر هدير عبدالرازق ؟


واعترفت هدير عبد الرازق أنها بالفعل هي الموجودة بالفيديو، كما فجرت مفاجأة بأن الشاب الذي ظهر معها هو طليقها وهو من قام بتصويرها.
وقالت هدير: الشخص اللي كان معايا في الفيديو مش اللي بيطلع معايا في الفيديوهات وأنا مش إنسانة مش كويسة، واللي كان معايا في الفيديو كان جوزي على سنة الله وروسوله وإحنا اتجوزنا في 2021 ولم اعلن عن زواجي لأنه أمر شخصي، واطلقت أنا وجوزي ده من سنة”.


ودخلت هدير عبد الرازق في نوبة بكاء أثناء حديثها عن الفيديو الخادش للحياء: “أنا معرفش حاجة خالص عن الفيديو ده وأنا عمري ما مشيت في حاجة حرام وأنا مش بصاحب حد خالص”.
وتابعت هدير عبد الرازق: “أي حد بيشوف الفيديو لازم يتقي الله وأنا حياتي اتدمرت بشكل كامل وانا ست متجوزة دلوقتي وهطلق دلوقتي بسبب المشكلة دي والفيديو ده”.

من هي هدير عبدالرازق؟

هدير عبد الرازق بلوجر مصرية تعرف نفسها على أنها ممثلة، وبدأت بنشر فيديوهات على “تيك توك” مع انتشار التطبيق في مصر، وأول فيديو موجود في حسابها على تيك توك منذ عام 2018.
تبلغ البلوجر هدير عبد الرازق من العمر 30 عامًا، واكتسبت شهرتها بفضل محتواها المتنوع الذي يتضمن نصائح حول الجمال والأزياء، ويعكس مشاركتها في المجتمع كناشطة اجتماعية.

تابع كل النجوم على تطبيق نبض

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى