عربىممثلون

أول تعليق من أحمد حاتم على ارتباطه بالفنانة هنا الزاهد

حالة من الجدل الواسع، شهدتها مواقع التواصل الاجتماعي، بعد انتشار أنباء تفيد بارتباط الفنان أحمد خاتم بالفنانة هنا الزاهد، بعد انفصالها عن الفنان أحمد فهمي.

أول تعليق من أحمد حاتم

رد أحمد حاتم على الأنباء التي انتشرت حول ارتباطه بالفنانة هنا الزاهد، خلال تصريحات تلفزيونية لبرنامج «سينماتك» : ولا عمري هركز ولا هتكلم في الهبل ده بصراحة.
كما كشف أحمد حاتم عن عمل جديد يجمعه بالفنانة هنا الزاهد، موضحا: كان فيه مشروع معرفش هيتحقق ولا لا، وعندنا مشروع سينما سوا بس لسه بنشتغل على الورق ومتفقين هنبدأ فيه.

سبب انفصال هنا الزاهد وأحمد فهمي

وكانت حالة من الجدل الواسع، أثارتها الفنانة هنا الزاهد، الأيام الماضية، بعد تصريحات لها عن انفصالها عن الفنان أحمد فهمي، خلال حلولها ضيفة في برنامج “صاحبة السعادة”.
وقالت هنا الزاهد:انا ما نزلتش دمعة بعد الانفصال، ورحت عند إخواتى وبقيت وسطيهم، وكان عندى إيمان إن ربنا شايلى حاجة علشان كدة حصل الإنفصال، وزملائى فى اللوكيشن اتصدموا قالوا ما نعرفش إن كان عندك مشكلة.

أضافت: أوقات بيكون عندى حزن ولما بكون بشوشة مببينش، وبحسم الأمور بعقلى وقلبى بعد أن كنت أتعامل بقلبى، واتقرصت من ناس كتير، وانا مبسوطة بكل الفترات اللى مريت بيها.
تابعت هنا الزاهد:بتمنى الخير للشخص اللى كان معايا ولو جالى دور حلو ممكن أشترك معاه، لأنه أصبح بالنسبة لى زميل مش صاحب

تابع كل النجوم على تطبيق نبض

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى