عربىمطربون ، مشاهير

تصريحات شيرين عبدالوهاب تسبب في تنحي محاميها.. ماذا قالت؟

أثارت الفنانة شيرين عبد الوهاب حالة من الجدل الكبير خلال الساعات الماضية، بعد تصريحاتها الجديدة مع الإعلامي عمرو أديب.

وتفاجئ الجميع بقيام الفنانة شيرين عبدالوهاب باتهام محاميها بالتقصير في أزمتها مع شركة روتانا الأمر الذي دعا المستشار القانوني ياسر قنطوش تنحيه عن تولي قضايا الفنانة شيرين.

وقالت شيرين عبدالوهاب في الفيديو الأزمة: مع كامل احترامي لكل اللي اتكلموا في أزمة روتانا قسمًا بالله العظيم كل كلامهم غلط حتى المحامي بتاعي، علشان ما أوضحش للناس الموضوع والموضوع بالبلدي لازم الناس كلها تعرفوا.

وأضافت: روتانا قالت بعد ما أخدنا ونضفنا ولمعنا الشركة واخداني نجمة الوطن العربي بعد ألبوم لازم أعيش اللي عملت فيه أغنية على بالي، شيرين عبد الوهاب لو ما اتعملهاش دعاية توازي حجمها عربيًّا ودوليًّا يعتبر العقد لاغي من نفسه، سلمتهم في كورونا أغنية أنا مش قد الهوى ما اتعملهاش دعاية بـ 5 جنيه، وبعدها سلمتهم أغنية كلها غيرانة، نجحت جدًّا وما عملوش دعاية بـ 6 جنيه، وكنت بسكت علشان بيقولوا شيرين بتاعت مشاكل.

وتابعت شيرين: واحد كان بيشتغل عندي اسمه كريم كان ماسكلي شغلي فجأة لقينه باع أغنية ليَّ لأنغامي ومشيته من الشغل لأنه شغل إزاي يسلم أغنية لشركة منافسة لروتانا، ومفيش ورقة تتنص على إني مضيت أو موافقة على الأغنية لأنغامي، واتصلت بمدير روتانا في مصر وقلت له ارفع قضية على أنغامي والحقيقة مش عارفة المحامي بتاعي بيشتغل إيه بالظبط، إزاي ياخدو مني 8 مليون جنيه.

استقالة محامي شيرين عبدالوهاب

أصدر المستشار القانوني ياسر قنطوش بيانًا صحفيًّا، منذ قليل، أعلن من خلاله تنحيه عن تولي قضايا الفنانة شيرين عبدالوهاب، وتنحيه أيضًا عن كونه محاميها الخاص.

تابع كل النجوم على تطبيق نبض

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى