مجتمع النجوم

ماهي ظاطت.. عالم فـــ شلة.. شقيق ياسمين عبد العزيز يهـــ ا جم ياسمين الخطيب بعد انتقـــ ا دها له

هــ ا جم الممثل وائل عبد العزيز شقيق الفنانة ياسمين عبد العزيز، الإعلامية ياسمين الخطيب بسبب منشورها الذي كتبته مؤخرًا وانتـــ قد ته خلاله.

وكتب وائل عبد العزيز في منشور له عبر حسابه بموقع فيس بوك: ياسمين مين وخطيب إيه أنا أول مرة اسمع عنها وكل اللي أعرفه بتلبس فساتين حمرا وكده لكن بتعمل إيه والله العظيم ولا أعرف.

وتابع: بس معزوره زاي ناس كتير عشان 99 % من أخبار السوشيال مفبـــ ر كة ومش كلام مننا وبعدين اقعدي في حتة ناشفة مش ناقصاكي هيا الله يكرمك الواحد فيه إلى مكفيه، هو كل من هب ودب ولا إيه، مرة حــ ر بو قة ومرة منكوشة يلا ماهي ظاطت..عالم فـــ  شلة.h

كانت ياسمين الخطيب في منشور عبر حسابها بموقع فيس بوك: «فيه 3 شخصيات على السوشيال ميديا لازم نسحب منهم الموبايلز..أخو النجمة الشهيرة إللي زايط في مــ ر ضها وكل يوم يقول تصريحين هــ بل.. ونجمة البرنس اللي عاملة صفحتها بلكونة للر د ح.. وأنا.. عشان الســ خـــ و نة مأثرة على نا فو خي والفراغ قا تلــ ني في الكارونتينا.

سبق أن وجه وائل عبد العزيز، نصيحة لمتابعيه من خلال منشور عبر حسابه الخاص بموقع التواصل الاجتماعي فيس بوك، إذ كتب في منشوره: اللي عنده أب يروح يسأل عليه، واللي عنده أم يروح يترمي في حضــ نها، واللي عنده أخ يروح يشـــ تــ كيله ويحكيله، اللي عنده أخت يروح يشوفها ويطمن عليها.

واستكمل شقيق ياسمين عبد العزيز كاتبًا: الحقوا قبل فوات الأوان مفيش حد في عيلتك هيتعوض.. صلحوا الغــ لط ماتعا ند وش وماتكا بر وش مفيش حاجة في الدنيا تستاهل يوم بعيد عن أهلك.. اللي بيبدأ الصلح هو الخير عند الله.

تابع كل النجوم على تطبيق نبض

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى